Riktig lyxdag!

God morgon!
 
Idag är det en riktig lyxdag i en mammas liv. 

Först ska jag till frissan där jag ska klippa och färga mitt hår, äntligen! Inte gjort det på ett halvår ungefär - om inte ännu längre - och jag är van att fixa det var tredje månad. Känner mig lite småsunkig. 
 
I eftermiddag sen ska jag till min vän Emmy som håller på att utbilda sig till nagelterapeut, så hon ska fixa mina naglar. Dock har jag sagt nej till förlängning då jag har långa och friska naglar själv, men hon ska ordna gelenaglar/gelefärg eller vad det kan tänkas heta. Så det ska bli riktigt kul! 
 
Så här fräsch har jag nog inte känt mig sedan innan jag blev gravid, haha. 
 
 
P.S. Resultaten kommer givetvis läggas ut för beskådning. D.S.

Allt annat, Skönhet & Kläder | frisör, fräsch, gelenaglar, klipp och färg, lyxdag, mammaliv, nagelterapeut, naglar | |
#1 - - Ayanna:

Ja det hoppas jag verkligen för att jag är sjukt nyfiken nu ;)

Svar: Vilken tur ;)
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Celine:

Låter lyxigt! Hur mycket betalar du hos frissan?

(har ingen blogg... men angett min mejladress i stället.)

#3 - - Ullie:

har oxå långa naglar men då har du väl sett nu då att du lägger ju på dina egna naglar för att förstärka :)
hoppas både naglar

Svar: Tyvärr blev det inga naglar pga sjukdom, men fått ungefär den förklaringen :-) Tack!
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Celine:

Men det finns ju inget bättre än hur fräsch man känner sig när man klippt håret!

Svar: Nej, det är verkligen något av det bästa!
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Wifeey:

Dedär va verkligen lyx, de förtjänar du säkert 100 gånger om också :D

Svar: Ja, jag vill gärna tro att jag förtjänade det i alla fall ;-) haha
ambivertaliv.blogg.se

Upp