Då var man här igen

Då var man här igen... 
 
Jag har inte bloggat sedan 2012. Det var också här på Blogg.se, men under ett annat bloggnamn. Först funderade jag på att starta upp den gamla bloggen igen (som finns kvar), men kände att det vore roligare med en nystart. 
 
Anledningen till att jag slutade blogga då var bristen på tid (som om man någonsin tycker att dygnets timmar räcker till?). Jag studerade på högskolan och hade tre jobb, så till slut tyckte jag att bloggen blev så fruktansvärt tråkig ärligt talat och då var det ingen idé att fortsätta. 
 
Nu 8 (!!) år senare kände jag att det var dags igen. Jag har saknat den här världen lite kan jag erkänna. I stället för en student som arbetar alldeles för mycket är jag numera mamma sedan ca 9 månader tillbaka, så innehållet kommer troligtvis inte bli riktigt detsamma - varav känslan att en helt ny blogg behövdes.
 
Jag hoppas att ni kommer vilja besöka även den här bloggen (som är under uppbyggnad)! 
 
 
Allt annat | |
#1 - - Netti Starby:

Vad roligt att du har börjat blogga igen och välkommen tillbaka till bloggvärlden! :-D Kramis

Svar: Tack så mycket! :-D Kram
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Linnéa:

Så kul att du är tillbaka igen 🤩😍

Svar: Åh, tack så mycket! :D
ambivertaliv.blogg.se

#3 - - Marie:

Välkommen tillbaka =D

Svar: Tack så mycket 😄
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Susjos:

Va kul! Välkommen tillbaka.
Bloggvärlden är verkligen härlig, och gillar man att skriva så är det ännu bättre!
Kram

Svar: Tusen tack! Ja, men så är det verkligen! Kram på dig.
ambivertaliv.blogg.se

Upp