Big Brother Sverige 2020

Alltså Big Brother...
 
Jag vet inte riktigt vad jag känner inför det. När det kom år 2000 satt jag som bänkad. Då var jag 9 år. Vet att jag även tittade på åtminstone säsongen efter det och kanske säsongen efter det. 
 
Min första tanke var "Nej, det där vill jag inte se", men sedan satt jag och min sambo och pratade om det för ett par dagar sedan när reklamen kom för 130:e gången att vi kanske borde börja titta på det. Att det kan bli vårt nya guilty pleasure. I dagsläget har vi Farmen som vårt guilty pleasure. Anledningen till det är för att vi tycker om att se människor som beter sig konstigt i TV, om man får säga så? 
 
Jag har även ett annat guilty pleasure när det kommer till dokusåpor, som jag tror att jag anses vara "för gammal" för, och det är Ex on the Beach. Där skyller jag på mina roomies under min Jorden Runt-resa som låg och tittade på det. Det är deras fel att jag blev hooked, haha.
 
 
Bild från Google.se
 
Har du några guilty pleasures när det kommer till tv-världen?
 
Allt annat | bigbrother, bigbrother2020, bigbrothersverige, bigbrothersverige2020, exonthebeachSE, farmen, guiltypleasure | |
#1 - - Annika:

Hej, roligt att du går in och läser i min blogg. Jag ser inte just nu någon realityserie eller dokusåpa. Men förut tittade jag på Big Brother.

#2 - - enna:

Älskar reality serier :)

Svar: Det får man ;)
ambivertaliv.blogg.se

#3 - - https://siliiins.blogg.se/:

Juste... Det programmet skulle börja igen! Haha

Svar: Haha ja, det känns som alla gamla program gör en comeback.
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Linda:

satt också bänkad 2000 när det började, älskade att se det med mamma haha kanske skulle man se detta år :)

Svar: Haha ja, det kanske blir lite härlig nostalgi över det hela ;-)
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Linnéa:

Haha, har inte sett BB på hur många år som helst, men det är verkligen nostalgi 🤩

Svar: Ja men verkligen! Därför man nästan blir lite sugen, haha
ambivertaliv.blogg.se

Upp