Bukett. Besök. Bygg.

God morgon alla solstrålar!

Igår var det fullt ös hela dagen, så jag hann inte riktigt göra någon uppdatering här. 

Alla ♥️ dag var supermysig. Jag fick mina Marabou Hjärtan. Min sambo fick åka runt och leta för när han handlade efter jobbet var de slut. Tror det var femte butiken som han äntligen fick napp. Det måste vara kärlek, hihi. Vi fick varsin bukett rosor av varandra, jag satte ihop dem till en bukett:

(null)

Igår hade vi besök av Lollo och hennes familj. De har två pojkar, en som är ca 2,5 och en som snart fyller 1. Så deras yngsta är jämngammal med C. Det börjar bli så roligt när vi ses eftersom de har börjat leka och busa mer "på riktigt" med varandra. Ibland är de helt vilda. De sitter inte bara bredvid varandra och leker med varsin leksak liksom. 

(null)
Av hänsyn kommer jag inte lägga upp ansiktsbilder på barnen.

Förutom besök så var det lite fix med vårt byggprojekt Farstun. Nu börjar vi se ljuset i tunneln, äntligen. Den har tagit tid... Vi har låtit den ta tid eftersom vi prioriterar tid tillsammans också. 

Idag fortsätter vi med farstun och sedan tror jag det blir fika eller lunch ihop med några goa människor. 

Hoppas ni har haft en bra helg och får en riktigt bra söndag! 

Har ni/har ni haft något roligt planerat?

Allt annat, Mammalivet & Familjen | bukett, farstu, renovering, rosor, vänner | |
#1 - - Delila:

Så härlig buketten blev!

Svar: Visst blev den!
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Lisa:

Vilka vackra rosor :)
Vad skönt att ni börjar närma er slutet på fixandet av farstun. Lägg gärna in en bild sedan hur det blev kram <3

Svar: Ja, det är riktigt skönt. Man blir lite trött på att leva i byggkaoset. Absolut, det ska jag göra :-) Kram <3
ambivertaliv.blogg.se

#3 - - Louise:

Men åh underbart ju! :D

#4 - - Frida:

Det håller jag helt med om! :D
Älskar de där chokladhjärtana! Vilken tur att han hittade dem till slut :D

Svar: Ja men verkligen! Han är en liten ängel som åker runt och letar, haha.
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Josäfin Andersson :

haha men vad gulligt att han åkte till så många butiker för att hitta dem!! :D

Svar: Ja, visst var det! Must be love ;-) Haha
ambivertaliv.blogg.se

Upp