Congratz sis!

Idag fyller min äldsta lillasyster 26 år! STORT GRATTIS PÅ DIN B-DAY! 

Jag & C var på födelsedagsmiddag där igår. Det var vi, födelsedagbarnet, min andra lillasyster plus födelsedagsbarnets sambo. Min sambo var givetvis välkommen han också, men mina småsystrar bor så långt bort så jag och C var tvungna att åka innan han kom hem från jobbet. Annars hade vi inte varit framme förrän kanske kl 19.  

Det var verkligen supermys! Första gången vi var i deras nya hus. Dessutom fick jag och min andra lillasyster varsin present av the birthday girl. Ni kan se presentaskarna på ena bilden. Med presenten kom även en väldigt trevlig och rolig förfrågan - vad det varkommer avslöjas inom kort!

(null)

(null)



Allt annat, Mammalivet & Familjen | 26 år, b-day, birthday, congratz, födelsedag, födelsedagsmiddag, grattis, lillasyster, middag, present | |
#1 - - Therese ' Babustyle:

Stort grattis till henne! :)

Upp