Flying Family

Normalt sett tittar inte jag på Talang, men jag såg kanske halva reprisen häromdagen. Det var dags för en akrobatisk familj att göra sitt nummer. De kallade sig för Flying Family. 
 
Bianca Ingrosso började gråta och först tänkte jag helt ärligt "Vad är det att sitta och lipa om..?", men vad tror ni att jag själv satt och gjorde några sekunder senare? Jo... jag satt och grät jag med, haha. Eller grät och grät, men det rann tårar kan jag lova. Jag vet inte riktigt vad det är. Varför blev det så känslosamt? Är det för att barnen litar så blint på sina föräldrar? Är det låten ihop med allt annat? 
 
Om ni inte har sett det - se själva här nedan. 
 
 
v
Allt annat | akrobat, akrobatik, bianca ingrosso, familj, flying family, talang, talang 2020, tårar | |
#1 - - Jennifer:

Men wow så duktiga! :D jag har bara sätt ett avsnitt av Talang, för två veckor sedan.. Första gången ever :P

Svar: Eller hur! Ja, någongång måste ju vara den första ;-) Nej men jag brukar som sagt inte heller titta, så hade väl tur att jag såg en bit just när den här familjen kom. Är nog mycket skit i det där programmet tror jag, haha
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Emma Engström:

Har helt missat att Talang börjat faktiskt, men det är otroligt vilka kunskaper och talanger vissa har! <3

Svar: Ja, verkligen! Vissa människor är helt otroliga <3
ambivertaliv.blogg.se

#3 - - Linnea Kinis:

Coolt. Då måste jag se det där numret!

Svar: Det tycker jag verkligen!
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Celine:

Men guuuud vilken talang barnen har! Wow!

Svar: Eller hur! Helt otroligt!
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Ariel C:

Wow så fascinerende!

Svar: Verkligen otroligt!
ambivertaliv.blogg.se

#6 - - Sara Ekman:

Blev också helt tårögd, men mest för att jag älskar låten och den filmen The Greatest Showman <3

Svar: Åh, den har inte jag sett. Det måste jag nog göra känner jag nu!
ambivertaliv.blogg.se

Upp