F•R•I•E•N•D•S släpper nytt avsnitt!

Hej! 

Jag behöver lite fotografhjälp till avslöjandet om min systers förfrågan i fredags, så det kommer upp lite senare.

Så länge måste jag bara passa på att snacka lite om Friends / Vänner. Är man ett fan så har man nog inte missat att det ska komma ett nytt avsnitt. Hur fantastiskt är det inte?! Jag är ju helt förälskad i den här serien. Alltid varit. Mamma och jag tittade när det gick på tv när jag var liten, och efter det har jag nog sett alla avsnitt hundratals gånger - kan alla typ utantill och drar ofta paralleller i verkliga livet, haha. 

Avsnittet ska släppas i maj på HBO Max (som vi givetvis inte har...). Bara att skaffa! De kommer även släppa hela serien i samband med det. I dagsläget finns den på Netflix, jag och min sambo håller på och nördar den. Han har inte sett det så mycket förut - helt insane jag vet. 

(null)
Bild från Google.se

Favoritkaraktären är helt klart Ross. Sedan kommer min kära tvillingsjäl Rachel.

Har jag några fler Friends-älskare där ute?

Vilken karaktär har du som favorit?



Information hämtat på Expressen 




Allt annat | expressen, friends, friendsreunion, hbo, hbomax, reunion, vänner, vänneråterförenas | |
#1 - - Anonym:

Alltsååå ÄLSKAR!!

#2 - - ArielC :

Så gøy du har en serie du liker så godt! Jeg så Friends for mange år siden, og er så lei det bare går an 😂

#3 - - Popprinsessan:

Då måste jag också fixa HBO tills dess :-) Hade hela dvd-boxen med alla Vänner-avsnitt ha ha!
Vet inte riktigt vem som var min favorit.. gillade liksom en blandning av alla på något sätt!

Svar: Eller hur! Man MÅSTE ju bara få se avsnittet så fort det kommer ;-) Jag gillar faktiskt alla jag med, alla är underbara och behövs för att göra serien. Men som sagt, Ross och Rachel har en liten speciell plats i mitt hjärta haha.
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Anonym:

Jag har faktiskt aldrig fastnat för den serien, men kanske måste ge den lite mer tid. Ska nog ta och börja kolla på den nu i vår! vad kul att det kommer ett till avsnitt! Har vänner som älskar serien. :)

Svar: Åh, okej! har faktiskt inte testat några andra produkter av hans märke, utan bara detta detoxschampo som tar bort överflödigt fett, rester från produkter osv. Men har du tips på nåt annat detoxschampo? :)​

Svar: Ja, du borde verkligen ge det en chans! Den är helt underbar. Min sambo som aldrig heller fastnat riktigt förut gillar den skarpt nu när jag tvingat honom att nörda den från början till slut, haha.
Svar: Jag har faktiskt ett annat märke som jag precis har gått över till på inrådan av en bekant till mig. Tittar om jag har din mail, annars får du gärna skicka den. Mailar dig från [email protected]
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Therese:

Det var jag som skrev den anonyma kommentaren. Glömde fylla i namn oså ;D

#6 - - Frida:

Ja men precis. Får hoppas att hon kommer in i en bättre sovfas snart :)
Jag gillar vänner! Tycker också om Ross. Hans minspel är så jäkla roligt :D

#7 - - Evelina:

Omg, mitt enda friends-minne är att min pappa envisades med att titta varje kväll haha!

Svar: Haha, då är det dags att du själv tittar tycker jag ;-)
ambivertaliv.blogg.se

#8 - - Anonym:

Älskar friends! Jag är en Monica/Pheobe/Chandler-hybrid ahah

#9 - - Amanda (Swedish Passport):

Alltså jag försöker verkligen att inte tagga sönder till detta då jag är så rädd för att bli besviken men HUUUUUUR FANTASTISKT?? Har säkert sett alla avsnitt minst 100 gånger jag med ;)

Svar: Jag är lite rädd för det jag med, att man kanske bygger upp en lite för stor förhoppning på avsnittet. Men man kan ju inte låta bli, haha.
ambivertaliv.blogg.se

Upp