(Miss)lyckat babysim

God kväll!
 
Haha, det måste vara något med den här veckan... Först mitt oflyt igår med gymmet. Och idag så började det med att flera mammor skrev att de inte skulle komma till babysimmet på grund av sjukdom. Mycket förkylningar som går just nu. Sen när vi väl kommer dit så får vi veta att simläraren är sjuk. Vi fick gå in ändå, men vi slapp blippa vårt kort som är laddat med 10 badtillfällen. De skulle ta fram alla leksaker till oss som var där så fick vi ha lite fri lek istället. 
 
Så det var alltså jag och två mammor till med våra små, plus en pappa. Vi alla kände väl att vi hellre hade kunnat stanna hemma och slappa. Det är minst sagt en hel del meck med babysimmet. Det är mer fix än va det är bad. Själva lektionen är 30 minuter, och sen är man kvar minst 40 minuter efteråt och duschar och fixar. Under dagen så vill man bara fokusera på att alla naps blir som de ska så man har bästa förutsättningarna på simmet, eller framför allt efteråt eftersom klockan hinner bli ganska mycket så tröttheten smyger sig lätt på hos de små. 
 
Men men, vi hade trevligt vi fyra som var där i alla fall. Personalen sa åt alla andra som var där inne att gå ut så vi fick ha poolen för oss själva, haha.
 
Får väl se om veckan har några fler blunders att bjuda på! 
 
Nu ligger lillfisen och sover, så jag ska gå ner och vara lite social med sambon. Trevlig kväll!
  (null)
Allt annat | babysim, blunder, förkylningstider | |
#1 - - Andrea:

Nej men vilken gullig katt!!

#2 - - Anonym:

Ojoj, vilken söt liten katt. Den skulle jag inte ha något emot att ha, jag älskar katter.
Har haft många i mitt liv.
Det misslyckade, blev ju lyckat, så bra. Ha hela bassängen för er själva, inte dåligt.
Trevlig helg.

#3 - - Emma Engström:

Åh, tycker verkligen babysim låter himla mysigt på något sätt! :D <3

Svar: Det är ganska mysigt, men väldigt mycket meck också haha <3
ambivertaliv.blogg.se

Upp