Morgonens oflyt

Hej!
 
Idag jobbar jag hemifrån, vilket jag gör alla onsdagar under min deltid. Så på morgonen tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och gymma en kortis. Så jag åkte till gymmet strax efter kl 9. När jag kommer dit så är det helt tomt på bilar, och då kommer jag på att de inte öppnar förrän kl. 10 på onsdagar. Det hade jag totalt glömt bort (har ju inte gymmat sen jag fick barn). 
 
Först tänkte jag "jaha, det är väl bara att åka hem igen då så får jag försöka få arlset ur lite senare", men sen kom jag på att det finns ju ett utegym. Så dit åkte jag istället. Alltså, herregud så kallt det var, haha. Jag var kanske inte riktigt klädd för utomhusträning. Det blåste isbjörnar!
 
Men men, jag körde att kort benpass i kylan. Sen kom det en barngrupp från förskolan som verkade ligga i närheten, så då blev det lite crowded. Då åkte jag till gymmet istället som hade hunnit öppna,  och där var hela pensionärsligan på plats. 
 
Är det inte den yngre populationen så är det den äldre, haha. Men det gillar jag, mer rörelse åt folket!
 
 
En liten del av vår kommuns utegym. Finns några fler för styrka (de som brukar finnas på kommunernas utegym) + en hinderbana - den vill jag testa någon dag när jag är bättre förberedd. Tog ingen bild på den då det hängde barn både högt och lågt där.
 
För övrigt har vi riktigt soligt och fint idag, helt underbart! ☀️
 
Allt annat, Träning & Hälsa | |
#1 - - tess:

Haha! Så härligt! Älskar såna där dagar! Skönt att du kom in i värmen på gymmet sen iaf!

Svar: Ja, de är fantastiska ;-) haha
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Tess:

Gud va härligt med sol :D

Upp