Spännande saker på g!

Hejsan!
 
Idag har jag och C varit på play date (den vi försöker få till varje vecka med min kompis). Supermysigt som alltid! Längtar lite tills jag inte jobbar deltid längre så kanske vi kan få till någon mer träff i veckan. Hon börjar dock jobba i maj (?), men då får vi ett par månader på oss i alla fall. 
 
Nu till något helt annat...
 
Jag är mitt uppe i något väldigt spännande - tycker jag. Något som jag tror och hoppas kommer vara kul för alla er som är intresserade av skönhet. Tyvärr kan jag inte avslöja vad det är i dagsläget. Vi håller på och finslipar på detaljerna och jag vill inte säga något förrän allting är klart. Ville helt enkelt bara promota att något kul och spännande är på g eftersom jag själv är så taggad! 
 
 
 
 
 
 
Allt annat, Livsstil & Jobb, Skönhet & Kläder | framtiden, mammalivet, playdate, skönhet, spännande tider | |
#1 - - Carolina:

Roligt med något spännande på G! Ska bli roligt att se vad det är för något spännande när det väl avslöjas :D

Svar: Eller hur! Ja, det får du inte missa :-D
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - wiolettan:

Så spännande!
Det är alltid roligt att planera och förbereda saker och ting som ligger en varmt om hjärtat.
Jag hoppas verkligen att allt går i lås på bästa sätt och ser framemot att få reda på om du ska öppna skönhetssalong eller något liknande.
Trevlig kväll.

Svar: Ja men verkligen! Oo, vilken bra och rolig gissning. Kommer dock varken svara ja eller nej just nu ;-) Men hoppas som sagt att det även är något ni kommer uppskatta och kunna ta del av :-)

Hoppas du får en fin onsdag!
ambivertaliv.blogg.se

Upp