Grattis till mig!

Hejsan!

Igår hann jag med ett gympass på förmiddagen, det var skönt! På kvällen grillade vi med några vänner hemma hos oss. Vi lyxade även till det och gjorde smulpaj med jordgubb och rabarber - älskar den kombon! Saften från frukten sipprade även igenom själva smulpajsdegen i ugnen så toppen blev liksom som karamelliserad, det var svingott!

(null)

Idag är det inget mindre än min egen födelsedag! Vet knappt om jag vill säga hur gammal jag blir, haha. 29 (!!) år. Känner mig inte som en dag över 23 🙈 Nej usch... tur ålder bara är en siffra. Nästan så jag får åldersnoja här. 

Haft lite familj och vänner på besök hela dagen. Började redan med frukostbesök och de sista åkte för en liten stund sen. Mysigt! 

Förutom frukostbröd till frukostgästerna bakade jag en brownie med riktig choklad i smeten istället för kakao, toppad med Marabou Daim, samt en blåbärssockerkaka med ett litet kokostäcke, toppad med vaniljsås.

(null)

(null)

Nu ska myskläder på! Ikväll tänkte vi äta ost och kex när C har lagt sig (önskemål från mig). Trevlig kväll! 

(null)

🇧​🇮​🇷​🇹​🇭​🇩​🇦​🇾​ 🇬​🇮​🇷​🇱​



Allt annat, Mammalivet & Familjen | b-day today, birthday girl, blåbärssockerkaka, blåbärssockerkaka med kokos, brownie, brownie med marabou daim, fylla år, födelsedagsfirande, födelsedagsfrukost, gymma, marabou daim, smulpaj med jordgubb och rabarber, vanlijsås | |
#1 - - Malin:

Muuuums vad mycket gott ❤️ Kram

Svar: Ja, det var riktigt smarrigt! Kram <3
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Amanda Jakobsson:

GRATTIS❤️🌼

Svar: Tack så himla mycket! <3
ambivertaliv.blogg.se

#3 - - Ida:

Stort grattis i efterskott!! Låter som du hade en mysig dag och den kakan ser ju bara såå god ut😍

Svar: Tack så jättemycket! Ja, det var en väldigt mysig dag <3
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Celine:

Muuums så gott!! Och grattis grattis grattis!!

Svar: Brownie är lätt en favorit! Och smulpaj med för den delen, haha. Åh, stort tack fina du!
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Josefine :

Grattis i efterskott till dig!😃

Svar: Tack så jättemycket! :-D
ambivertaliv.blogg.se

#6 - - Emma Engström :

Men åh vilken lyx alltså!! Stort grattis till dig också hjärtat ❤️

Svar: Tack så mycket finaste du! <3
ambivertaliv.blogg.se

#7 - - Alice:

Åh, grattis i efterskott! <3 Så mycket gott ni ätit!

Svar: Tack så mycket! <3 Ja, det var en helg full med mycket gott!
ambivertaliv.blogg.se

Upp