Marabou-frestelsen

(null)

(null)

Den här har legat och frestat mig i lite över en vecka. Fick den som en liten extrapresent när vi firade massa födelsedagar, bl a min. Perfekt när man har sockerfri månad, haha. Choklad är dessutom min stora svaghet. Men jag åt den inte! 

Sa till sambon att jag skulle moffa den så fort det blev juni - och sockerfria månaden var över - trots att det var en vardag. Normalt äter jag bara snacks och sånt på helgen.

Så igår trodde jag att jag skulle äta upp den här, men jag har inte ens öppnat den! Bilderna är tagna för en liten stund sen, så ni ser ju. Får se om den får ligga till helgen eller om jag får ett sug innan. Har sagt att jag får äta den under veckan om jag blir sugen. Att jag inte måste vänta till helgen, men jag tänker ju inte äta den bara för att heller. 

Tänk så mycket text en Marabou kan inspirera till, haha. 



Allt annat | |
#1 - - Emma Engström:

Marabou är lite farligt haha! Men det är inte dåligt att kunna hålla sig borta, men man ska inte vara för hård mot sig <3 KRAM

Svar: Haha, verkligen! Nejdå, helt ärligt var det för att jag inte var sugen (konstigt nog) KRAM på dig <3
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Lillan Kind:

Jag får nog kalla det beundransvärt att låta bli en chokladkaka så länge!😆 Jag älskar också choklad, så om det finns sådan hemma blir den inte långvarig😄 Jag borde kanske ta en sockerfri månad jag också, men jag är glad om jag klarar en sockerfri vecka😂

#3 - - Lillan Kind:

Jag får nog kalla det beundransvärt att låta bli en chokladkaka så länge!😆 Jag älskar också choklad, så om det finns sådan hemma blir den inte långvarig😄 Jag borde kanske ta en sockerfri månad jag också, men jag är glad om jag klarar en sockerfri vecka😂

Svar: Ja, nästan så man förtjänar en medalj 😂 Konstigt nog är jag nästan mindre sugen på saker efter min sockerfria månad, trodde jag skulle vilja moffa allt möjligt haha. Men glass är jag sjukt sugen på, och chailatte 🤤
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Evelina:

Åå så himla gott med choklad 🥰

Svar: Verkligen 😍
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Annie:

Bra gjort att låta bli den så länge! ;)
choklad är nåt av det bästa<3

Svar: Eller hur ;-)
ambivertaliv.blogg.se

Upp