Möte och middagsgäst

God kväll!

Igår mötte jag och C upp fina Emmy på ett café här i stan. Vi var sugna på glass och chailatte, men tyvärr hade de ingen chailatte (hur konstigt?) så det blev bara glass. Lite besviken efter min sockerfria månad, haha. Var bra sugen på chailatten alltså! Men men, det får bli en annan dag. 

(null)

Mötet med Emmy resulterade faktiskt i ett litet jobb till min business, så det håller jag på och forskar fram lite till just nu. Superkul! Hoppas även på ett lite större projekt som vi även pratade lite om. Kommer eventuellt få veta mer efter helgen. Så håll tummarna nu är nu snälla!

Ikväll kommer en kompis på middag hos oss. Vi ska göra tacogratäng, mums! 

Önskar er en fortsatt trevlig fredag 



Allt annat, Livsstil & Jobb | egen business, fika med vänner, fikamöte, fredagsfeeling, jobba när du vill, jobba var du vill, middag med vänner, tacogratäng | |
#1 - - Emma Engström:

Chailatte som är så gott, besvikelsen kan jag tänka mig haha! Men vad mysigt ni verkade ha haft det ihop ändå, sånt som man uppskattar och får energi av <3 KRAM

Svar: Ja, det var lite typiskt haha. Men vi hade supermysigt ändå :-) KRAM <3
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Cindy:

Så deilig med chailatte! Og spennende med jobb til businessen!

Svar: Ja verkligen! :-)
ambivertaliv.blogg.se

#3 - - Alice:

Så synd med chailatten, det är ju så gott! Vad roligt med ett litet projekt, vad nyfiken jag blev nu! ^^

Svar: Ja, lite besviken blev jag allt haha. Jaa, jag hoppas att det går igenom men inte alls säkert... 🙈
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Carro:

ohh känslan av att det man är riktigt sugen på inte finns...:P hemskt haha!

Svar: Haha ja, man kan inte låta bli att bli liiite besviken.
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Beatrice:

Håller verkligen tummarna!!

Svar: Tack så mycket! :-D
ambivertaliv.blogg.se

#6 - - CAICAIS:

Vad mysigt det låter! Kram <3

Svar: Supermysigt! Kram <3
ambivertaliv.blogg.se

Upp