Recap + Veckans challenge - V12

Hej!
 
Vilken härlig midommar vi hade med en massa god mat med fina vänner! Godaste köttet jag ätit hittills i år, helt klart. Vi fick inviga vår altan som nästan blev klar. Sambon såg till att den blev tillräckligt klar för att kunna vara på till midsommar i alla fall. Han håller på med sista snutten in mot väggen just nu medan jag sitter och tittar på Sex and the City.
 
Och vilket väder det var på midsommar!! Hur ofta får vi ha sånt toppenväder på självaste midsommarafton? Fantastiskt! 
 
 
På midsommardagen var vi hos min pappa och dem en sväng och fikade. Och igår var vi på Glass & Berså - svärmor ville bjuda sina barn + familjerna. Efter det åkte jag och C till några vänner och umgicks lite.
 
Jag tog en "Pappas kakmonster". Deras glassar är som en  hel målid, haha. 
 
Eftersom det är måndag idag (totalt tappat bort dagarna under midsommarhelgen...) så är det ju dags för en veckans challenge. Och vet ni vad? Det är den sista! Nästa måndag är det fortfarande juni, men det är endast två dagar så jag bestämde från start att det inte blir något den veckan. 
 
Tolfte och sista veckan med challenges. Vad ska vi avsluta med? Hm... Det får bli: 
 
 
Let's go out with a bang!
 
 
 
Allt annat, Mammalivet & Familjen, Träning & Hälsa | SATC, glute bridge, rumplyft, veckans challenge | |
#1 - - Enna:

Men mums vad gott!!

Svar: Supergott!
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Emma Engström:

Vad roligt att småinviga altanen som nästan är klar, vad mysigt att sitta där för det är ju vad man helst vill på midsommar! Hoppas den blir helklar snart :D Vad tiden går fort alltså, att utmaningen snart är slut liksom?! Du är så grym!! KRAM <3

Svar: Ja det var supermysigt! Tiden går sjukt fort verkligen!! KRAM <3
ambivertaliv.blogg.se

#3 - - Anonym:

Ni verkar ha haft en mysig midsommar 😍 och kul med träningschallenge, vilket påminner mig om att jag måste ta och avsluta min "mamma-mage träning" snart. Sjukt seg på att göra dem övningarna haha

Svar: Supermysig verkligen, hoppas du hade det du med! <3 Åh ja, kämpa på!
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Evelina:

Men oj vad din middag såg god ut!

Svar: Den var supergod!
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Hanna Karlsson:

Men så underbara dagar du haft. Blev väldigt sugen på grillat måste jag säga. Och glassen! Mums!

Svar: Eller hur! Glassen är som en hel måltid, haha
ambivertaliv.blogg.se

#6 - - https://siliiins.blogg.se/:

Gud så gott!!

Svar: Verkligen!
ambivertaliv.blogg.se

#7 - - Jennifer:

Men mums vad god det där efterrätten såg ut att vara! :D

#8 - - Jennifer:

Men mums vad god det där efterrätten såg ut att vara! :D

Svar: Den var supergod! 😃
ambivertaliv.blogg.se

Upp