Tandläkarbesök

Igår hade jag tandläkarbesök. Jag blir alltid lite nervös inför tandläkaren. Inte för att jag har tandläkarskräck på något sätt, utan mer för att jag är rädd att jag ska ha "misslyckats". Jag är väldigt mån om mina tänder och vill att de ska vara vita, friska, starka osv. Nojar därför alltid lite innan - tänk om jag inte har lyckats sköta dem sen sist? Haha, lite löjligt jag vet. 
 
Som vanligt såg det bra ut. Har faktiskt aldrig haft något värre problem än lite, lite tandsten (pepparpeppar, ta i trä osv). Så jag vet inte varför jag oroar mig. Väntar också på att få höra att min tungpiercing har gett mig tandlossning, haha. Men inte ens det har de kommenterat. Så det är väl bara att känna sig nöjd och kämpa vidare för en god munhälsa!
 
Har ni tandläkarskräck?
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Plockade in en ny blombukett idag. Älskar att bara kunna gå ut i trädgården och plocka ihop lite fina blommor under sommarhalvåret! 
 
 
 
 

Allt annat | blombukett, blommor i trädgården, hundkex, lupiner, smörblomma, tändläkarbesök | |
#1 - - Ariel C:

Nå fikk jeg lyst å plukke meg en bukett selv, den var såå fin!! Så godt å høre du kom deg vellykket gjennom tannlegetimen! Har ikke tannlegeskrekk selv, men kan definitivt skjønne hvorfor enkelte har det 💕

Svar: Ja, jag tycker det är rätt härligt att plocka in - få in lite sommar i huset hehe. Vad skönt att inte ha tandläkarskräck, det verkar vara så jobbigt :-/ <3
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Elisabet Karlsten :

Nej jag har ingen tandläkarskräck men gillar inte att gå dit ändå. Förstår inte hur någon kan vilja arbeta med andras munnar. Usch så läskigt

Svar: Haha, nej det är nog inget yrke jag själv skulle välja tror jag. Tänker mest att det känns lite ofräscht (a)
ambivertaliv.blogg.se

#3 - - Carro:

Åh vad skönt att det gick bra! Jag har tyvärr tandläkarskräck 😬💕

Svar: Ajdå... Det måste vara så jobbigt att ha det! :-/ <3
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Emma Engström:

Åh vad jag faktiskt kan känna igen mig i tankarna om att gå till tandläkaren, man vill ju liksom inte känna sig "misslyckad" med "icke skötta" tänder. Vill verkligen att de ska vara vita och friska jag med! SÅ vackra lupiner, älskar att ha dom till midsommar :D KRAM

Svar: Haha skönt att någon känner igen sig, man känner sig lite löjlig ibland. Ja, vi har helt fullt med lupiner - älskar dem! KRAM <3
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - https://siliiins.blogg.se/:

Härligt med ett besök hos tandläkaren utan problem :D

#6 - - Bland Kastruller och Vinglas :

När jag var barn hade jag en elak tandläkare, då hade jag skräck sägs det, men när vi bytade och därefter så har jag haft fantastiska tandläkare att besöka. Det enda jag är nervös är för räkningen efter.
Buketten var ju riktigt ljuvlig
Kram Kajsa

Svar: Vad skönt att du har fått bra tandläkare sen dess så tandläkarskräcken inte höll i sig. Kan inte vara kul att ha, man är ju där ganska många gånger i sitt liv trots allt. Kram på dig!
ambivertaliv.blogg.se

#7 - - Alice:

Så skönt att det gick bra, och vilken himla fin bukett! ^^

Svar: Verkligen skönt! Åh, tack :-)
ambivertaliv.blogg.se

#8 - - Malin:

Åhh vad härligt ❤️ Kram

Svar: Verkligen <3 Kram
ambivertaliv.blogg.se

#9 - - Emma Engström :

Ha en jättebra midsommar nu vännen! Kram 🥰

Svar: Tack och detsamma fina du! <3
ambivertaliv.blogg.se

Upp