Veckans challenge - V10

Hej på er solstrålar!
 
Det är dags för veckans challenge. Vecka 10 av 12. Snart är vi i mål och kan ta sommar med gott samvete!
 
Tänkte köra en enkel men effektiv övning den här veckan, nämligen:
 
 
Jag gillar ju som sagt kroppsviktsövningar. Egentligen behövs det inte så mycket mer för att få en vältränad kropp. Knepet är att verkligen engagera musklerna trots att det inte finns några vikter. Det kommer man otroligt långt på! Plus att tanken är att alla ska kunna göra veckans challenge oavsett lm man har tillgång till gym eller inte.
 
Hoppas ni får en bra start på veckan så hörs vi snart igen!
 
 
 
Träning & Hälsa | kroppsviktsövningar, rygglyft, vecka 10, veckans challenge, vårchallenge | |
#1 - - Fotograf - FuckCancer - Tessie:

Sv; Så länge det inte finns en säkerhet för riskgrupper kommer vi ej kunna ses som det ser ut just nu. Jag är i riskgrupp och kan dö om jag skulle drabbas av corona då mitt imun är i botten. Jag har cancer. Samt att innan corona kom hade jag behandling som gjorde att mitt imun va rätt obefintlig och då sågs vi inte för barnen var sjuka, och då fans risken att han kunde ta med sig virus till mig. Så vi har haft rätt mycket emot oss, det har varit och är otroligt tufft. Helt klar! Kram <3

#2 - - Hilma Eklund :

Heja heja heja!! 😀 Hoppas du får en bra tisdag! Kram ❤️

#3 - - Hilma Eklund :

Heja heja heja!! 😀 Hoppas du får en bra tisdag! Kram ❤️

Svar: Tack, och detsamma! Kram <3
ambivertaliv.blogg.se

#4 - - Evelina:

Vilken härlig övning !🥰

Svar: Ja, jag tycker den är rätt skön :-)
ambivertaliv.blogg.se

#5 - - Yasmine:

Vilken rolig challenge. Jag gillar verkligen rygglyft, det är en av mina favoritövningar faktiskt! 🙂

Svar: Vad kul! Ja, jag gillar också den ☺️
ambivertaliv.blogg.se

Upp