Fredagen bjuder på bal

Hej goa ni!

Är ute på långprommis med en sovande C. Shit, vad varmt det är just nu! Stod nyss en liten bambi på vägen också, men den skuttade iväg innan jag hann ta kort.

Ni får bild på kossorna istället som kom en bit fram

Klockan 17 idag ska jag och C åka iväg och titta på min lillebror och hans tjej som har bal idag. Vi ska inte på själva balen förstås, utan den där "förvisningen" som brukar vara för familj och vänner.

Balen blev ju inställd först p g a corona, men skolan ändrade sig som tur var. De kommer fortfarande inte få åka flak på studenten dock, vilket var det min lillebror sett mest fram emot... han är liiite bitter stackarn. Vi får se till att han får en riktig kick ass-studentmottagning hemma!

När vi kommer hem sen har sambon lovat att maten står på bordet, vilket lyx! Vi kör på en fredagstacos som halva Sveriges befolkning, men det är ju så sjukt gott!

(null)

Happy friday!




Allt annat, Mammalivet & Familjen, Träning & Hälsa | PW, balen 2020, fredagstacos, lillebror på bal, långpromenad, tacos | |
#1 - - Anonym:

Ja i dessa tider så blir det tyvärr så här.. Vilken fin natur och bilder du bjuder på

Svar: Ja, tyvärr är det ju så... Åh, tack!
ambivertaliv.blogg.se

#2 - - Emma Engström:

Så underbart att komma ut, nu är vädret magiskt!! Så tråkigt allt med studenten, men så kul att de ändå gör allt de kan för att få en bra student med balen och allt <3 Håller alla mina tummar för lycka! Stor kram!

Svar: Ja men verkligen! Man får passa på när solen skiner. Ja, jag tycker så synd om de som tar studenten i år. Måste kännas så himla trist, många har säkert sett dagen framför sig i flera år. Man får försöka göra dagen så bra man bara kan ändå! KRAM
ambivertaliv.blogg.se

Upp